segunda-feira, 21 de novembro de 2011

Oh, dear life...

“Sometimes hours can feel like minutes, and sometimes a single second can last a lifetime.”

Eu tenho um pequeno defeito. Bem, na verdade tenho vários pequenos defeitos mas este é especial porque envolve um objecto sagrado para qualquer ser humano...a carteira. Todos temos maneiras diferentes de lidarmos com situações difíceis, ou então maneiras diferentes de melhorar o nosso humor quando algo ou alguém nos faz sentir mal. Há quem chore durante horas a ouvir músicas lamechas, há quem coma gelados e chocolates à frente da televisão, há quem cozinhe, e há quem vá às compras como eu. Posso comprar apenas uma pastilha elástica, mas ou saio de casa para gastar dinheiro ou fico lá dentro até dar em maluca. 
Em breves palavras, hoje lá me deram uma razão para comprar verniz endurecedor para as unhas. Que mais algum moço se lembre de me desapontar e passo à compra do cálcio para as fortalecer ainda mais! O aviso fica feito.

I've a small weakness. Well, actually I do have several small weaknesses but this one is special because it envolves one of the most sacred objects for any human being...the wallet. We all have different ways of dealing with difficul situations and different ways to improve our mood when someone thinks it's funny to make us feel bad. There's people who cry for hours while listening to sappy music, people who eat ice cream and chocolates in front of the tv, people who cook and people who go shopping (like me!). I don't care if I just can buy a chewing gum, when I feel bad I know I just need to get out of home and spend some money, even if it's only 5 cents.
In short, I'll just say that today someone gave me the perfect reason to buy a new nail polish to harden my nails. If another guy decides to do the same thing one more time I'll just purchase some calcium to harden the nails even more. And yes, this was a warning!


3 comentários:

Love Joice disse...

I'm following you back, thank you! xx Joice

eji patanao disse...

aww, me too i have my own weakness, love the nude shade of the nail polish :)


wild and fierce

Unknown disse...

That color is beautiful!
Love Lois xxx

http://lisforlois.blogspot.com/